Když jste začali podnikat, mysleli jste ve velkém. Velké sny. Velké příležitosti. Velké úspěchy. Cestou jste si ale rychle uvědomili, že cesta k úspěchu je dlážděna řadou drobných úkolů, které je třeba zvládnout.
Potřebujete vytvořit a udržovat svůj web, spravovat a vzdělávat členy svého týmu, udržovat své klienty šťastné (nepřetržitě), vybudovat působivý plán sociálních médií a mnoho dalšího. Zdá se, že tyto odpovědnosti se hromadí v nekonečném seznamu, který vyžaduje adekvátní organizaci, aby se vám z toho všeho nezamotala hlava.
Co kdyby všechny vaše úkoly bylo možné splnit z jednoho centrálního místa, aniž byste museli žonglovat s několika účty a hesly? Nebo ještě lépe, co kdybyste měli přístup k extrémně propracovaným marketingovým možnostem, o kterých jste si mysleli, že je mohou získat pouze nadnárodní korporace? To znamená, že budete mít stále přehled o nových funkcích odpovídajících nejnovějším průmyslovým trendům. Například takový, který vám umožní nejen automatizovat prodejní procesy, ale také zdokonalit vaši strategii SEO a sledovat chování spotřebitelů díky rozsáhlé analýze dat. Vlastně ano. Jmenuje se to Ascend by Wix.
Tento obchodní nástroj typu vše v jednom obsahuje 20 produktů, které vám pomohou rozjet, spravovat a rozvíjet vaši značku a zároveň budovat silné vztahy se zákazníky a propagovat své produkty nebo služby online. Třešnička na dortu: Všechny jsou centralizovány na vývojové platformě vašeho webu a jsou dostupné jediným kliknutím. Vše, co musíte přinést, je správná energie a ambice a neexistuje žádný obchodní vrchol, kterého byste nemohli dosáhnout.
Spojte se se svými zákazníky jako nikdy předtím Prvním krokem efektivní komunikace se zákazníky je použití výkonného bezplatného CRM. To zahrnuje funkci Formuláře, která vám pomůže získat klíčové kontaktní informace, jako jsou e -mailové adresy, potenciální zákazníci a reference, které budete moci znovu použít pro budoucí marketingové účely. Obsahuje také Live Chat - novou normu online komunikace, protože dnešní spotřebitelé očekávají odpovědi a okamžité uspokojení. Návštěvníci očekávají, že najdou možnost chatu téměř na všech webových stránkách, které navštíví. Tato funkce vám umožňuje přivítat návštěvníky 24 hodin denně 7 dní v týdnu s živým servisním střediskem a automatickými odpověďmi v době, kdy nejste k dispozici. Stále váháte, jestli to potřebujete nebo ne?
Zvažte toto: Uživatelé Wix, kteří si na svůj web nainstalovali funkci chatu, zaznamenali po jednom měsíci 33% nárůst online rezervací a 39% nárůst tržeb.
Ať už se jedná o chat, odeslání formuláře, e -mail, rezervaci nebo žádost o objednávku, veškerou komunikaci se zákazníky můžete spravovat pod jedním deštníkem pomocí Inboxu. Ušetříte spoustu času tím, že budete moci okamžitě vyvolat běžně používané uložené odpovědi nebo připojit odkaz na některý z vašich produktů, kupónů nebo externího souboru pouhým kliknutím na tlačítko. Každý kontakt můžete také uspořádat prostřednictvím Správce kontaktů. Toto centrum vám umožňuje zahrnout popisky, poznámky a přílohy do souboru každého zákazníka. Optimalizujte svůj čas a čas svých zákazníků Nejdůležitějším aktivem, které jako vlastník firmy máte, je váš čas. S pouhými 1440 minutami za den musíte maximalizovat každý jeho zlomek. A vy můžete prostřednictvím Automatizace - funkce, která se stará o mnoho opakujících se akcí, které budete muset udělat pro každého ze svých zákazníků. Při každém novém nákupu se nyní automaticky odešle zpráva s poděkováním nebo uvítání nových členů webu z oblasti vašeho člena e -mailem. V zásadě budete reagovat rychleji, přilákat a převádět nové zákazníky. V důsledku toho se můžete stát součástí statistik majitelů firem, kteří používají Wix Automations a zvýšili návštěvnost svých stránek o 151% a tržby o 29%. Další pokročilé technologie vám umožňují předávat více monotónní úkoly než jen e -maily, jako je automatické generování faktur při každé nové objednávce pomocí bezplatného generátoru faktur a shromažďování plateb. Zákazníci mohou dokonce naplánovat relace a přímo vám zaplatit. Kromě poskytování responzivních a informativních zákaznických služeb z jednoho centralizovaného systému vám Ascend umožňuje optimalizovat vaše pracovní postupy upřednostňováním projektů a prodejních cest a také spoluprací s vaším týmem. A konečně, praktická funkce Úkoly a připomenutí vám pomůže zajistit, abyste nikdy neztratili přehled o svých úkolech a dodržovali termíny. Když uvidíte, jak se počítá každá minuta vašeho dne, budete moci konečně využít svůj čas tak, jak jste původně plánovali.
Propagujte svou značku na každém online kanálu
Propagace začíná skvělým obsahem ke sdílení. Podle všech marketingových analytiků a sociálních marketingových guruů je to vlastně klíčový prvek úspěchu online. V balíčku Ascend najdete integrované marketingové nástroje, jako je e-mailový marketing, sociální příspěvky a nástroj Video Maker, které vám umožní začít produkovat, personalizovat a sdílet úžasný interní obsah, který dokonale vyhovuje dnešním požadavkům online spotřebitelů. Dobře sestavená strategie digitálního marketingu zahrnuje silnou strategii SEO, profesionální marketingové kampaně a schopnost sledovat váš pokrok prostřednictvím intuitivních statistik. S Ascendem to všechno zvládnete z jednoho centralizovaného místa. Wix SEO Wiz poskytuje řadu intuitivních nástrojů, které vám pomohou dosáhnout vyšších pozic, od vydání intuitivního plánu krok za krokem až po doporučení nejlepších klíčových slov a zajištění okamžitého indexování Google pro váš web Wix. Konečně nelze žádného skutečného růstu dosáhnout bez sledování vašeho výkonu. Díky Ascendu můžete snadno měřit a zlepšovat úspěšnost svého obsahu prostřednictvím rozsáhlých dat dostupných v rámci možností Marketingové integrace, jako jsou Google Analytics a Facebook Pixel. Bez ohledu na velikost vaší firmy budete moci vědět vše o chování návštěvníků vašeho webu, od jejich procházení po nákupy a další. Odtud můžete využít skvělé příležitosti, jako je správné zacílení na návštěvníky pomocí e-mailu nebo sociálních propagačních akcí, z nichž mohou mít prospěch, nebo zaslání kupónu v reálném čase na produkt nebo službu, pro kterou právě v tuto chvíli nakupují. Celkově budete mít komplexní perspektivu svého marketingového plánu, od toho, co posíláte, po to, co dostanete zpět. To vše dává do vašich rukou sílu poskytnout vašim zákazníkům to, co chtějí, kdykoli to chtějí. Jak začít s Ascend od Wix 1. Přejděte na Wix.com a vytvořte si vlastní účet - je to zdarma a zabere to jen pár sekund. 2. Přejděte na „Ascend by Wix“ kliknutím na tento odkaz nebo z uživatelského panelu pod položkou „Customer Manager“ nebo „Marketing Tools“. 3. Jste připraveni! Vítejte ve vašem kompletním obchodním řešení. Nyní můžete začít spravovat všechny své obchodní potřeby pod jedním deštníkem výběrem z 20 různých produktů.
Více informací k platformě Wix a marketingových tipů najdete také na youtube kanále WIX tipy a návody
コメント